יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
מתנות

מתנות ליום האישה

לבחור מתנה לאישה זה לא דבר פשוט

בימינו, לא קל לגברים לקנות מתנות ליום האישה עבור אהובתם, בת זוגם או חברתם.
מדוע הפך הדבר למורכב יותר מבימי קדם?
זאת כיוון שמתנות שבעבר נחשבו רומנטיות, כגון חבילת שוקולדה או פרחים, הפכו נפוצות עד כדי שבימינו נשים רבות אינן מייחסות לכך חשיבות רבה מדי.
בימינו אנו מצופה מהגבר להראות יצירתיות בבחירה או בבנייה של המתנה שלו לאהובתו.
גבר המעניק מתנה מיוחדת וייחודית לאישה שלו מראה שהזוגיות נמצאת אצלו במקום מכובד בסדר העדיפויות; כמו כן, מעשה כזה יכול להעלות את ביטחונה של האישה במערכת היחסים בה היא נמצאת עם אותו גבר.
מה שכן – זה לא קל למצוא את המתנה המתאימה והנכונה ביותר עבור האישה האהובה.
קיימים מספר אירועים בהם נהוג לקנות מתנות לבנות הזוג: מתנה ליום האישה, לציון יום הנישואין, לחברה שמתגייסת או סתם כך בלי אירוע מיוחד.
המשיכו לקרוא כדי לקבל רעיונות למתנות.

כתיבת ברכה ואופן הגשתה זו גם מתנה

הדבר עשוי להיתפס כבנאלי מדי, אולם ברכה מושקעת, הכתובה עם המילים הנכונות ובאופן הבעה ראוי, עשויה להרשים את האישה יותר מכל מתנה אחרת.
אין סיבה לכתוב קשקושים שאינם קשורים כלל לאישה או למערכת היחסים שלה עם הגבר; על הברכה להיכתב על-ידי הגבר ממקום עמוק ובכתב יד ברור.
מובן שהגבר צריך להשקיע זמן מסוים במחשבה על הברכה ולכתוב אותה תחילה על נייר טיוטה, עד אשר יצליח להגיע לגרסה הסופית, המוצלחת ביותר והמוגמרת, ולאחר מכן יעתיק אותה לכרטיס הברכה המרשים ביותר שיכול היה להשיג.
את כרטיס הברכה ניתן לתת לאישה יחד עם בקבוק יין או קופסה של שוקולד איכותי – וזה יגרום לבת הזוג להתרגשות שמזמן לא חוותה.

דיסק שירים יכולה להיות מתנה נפלאה

יש יאמרו שמדובר במתנה די קיטשית, אבל לנו זה לא משנה, כיוון שמדובר לדעתנו במתנה נהדרת לאישה (גם אם מדובר במתנה דיגיטלית למדי).
איך עושים זאת?
פשוט בחר שירים ששניכם אוהבים (אפשר שירים רומנטיים, אולם אין זה חובה) וצרוב אותו על דיסק, כמו שעשו פעם, בשנות ה-1990.  אין מחווה רומנטית מזו.

תכשיטים תמיד יהיו מתנה נפלאה לאישה

אפשרות נהדרת נוספת היא לרכוש לאישה שלך תכשיט כלבבה.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיכנס לאתר האינטרנט  של אייבורי, להתרשם ממבחר של כרטיסי מתנה שבו ואז לבחור מוצר ולבצע רכישה פשוטה.

מעוניינים לרכוש מתנה ליום האישה?
קנו טאבלט, מחשב נייד, סמארטפון חדש, אוזניות וכד ליום האישה

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close