יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
מוצרי עץ

דק מעץ טיק בורמזי

דק מעץ טיק בורמזי

דק מעץ טיק בורמזי – בעשורים האחרונים הפך השימוש בדק עץ לפופולרי ביותר בעיצוב הבית, או גם בשיפוץ דירה. עץ הינו חומר גלם חזק, הוא יכול להשתלב בסוגי בתים רב.

הוא מתאים לבתים פרטיים בהם אין מגבלה וחופש העיצוב רחב, וכלה בדירות סטנדרטיות בבניינים רבי קומות, אשר גם בהם ניתן בהחלט להוסיף  דק עץ, בהתאם למגבלות ולדרישות קיימות, על מנת להשיג מראה חמים אלגנטי וטבעי.

ניתן לשלב אותו במטבח מעוצב קלאסי, בעיצוב של דק לבריכה הפרטית בבית ועוד…

יתרונות עיצוב הבית בעץ

השימוש בעצים הפך למבוקש ביותר כיום בתכנון עיצוב הבית. העצים המשמשים לעיצוב מגיעים מרחבי העולם ובמבחר רב של סוגים, ביניהם אפשר למצוא : עץ אורן, איפאה, אגוז אפריקאי ,אורן פיני, אורן קרוליינה ועוד.

פרט לעובדה שדק עץ הינו אלגנטי ומוסיף אווירה כפרית ונעימה לבית למרפסת ולגינה, הבחירה בדק עץ לעיצוב הבית מאפשרת בחירת מגוון רב של צבעים החל מחום כהה מאוד כמעט שחור ועד לחום בהיר כמעט לבן, בנוסף דק עץ הינו איכותי יותר ופשוט יותר לתחזוקה, מאחר ואין צורך לשטוף אותו בכמויות אדירות של מים.

עץ הטיק הבורמזי

למרות שמבחר העצים הקיים לשימוש הוא גדול ומגוון ביותר, אחד המומלצים והפופולריים מבניהם לעיצוב דק הוא  דק מעץ טיק בורמזי.  עץ הטיק הבורמזי נחשב לעץ העמיד והאיכותי ביותר, וכן בעל המראה היוקרתי ביותר.

מקורו של עץ הטיק הבורמזי הוא בדרום מזרח אסיה, אך בורמה מייצאת את הסוג האיכותי ביותר. צבעו באופן טבעי הוא בדרך כלל שחור בהיר עד חום, זהו צבעה הטבעי של השכבה הפנימית של העץ המתגלה לאחר שעבר עיבוד במנסרה .

יתרונות דק מעץ טיק בורמזי

דק מעץ טיק בורמזי הינו משטח המיועד לדריכה ולהליכה מחוץ לבית, בדרך כלל במרפסת או בגינה, בשל כך עליו להיות עמיד ביותר בפני פגעי מזג אוויר ובפני שחיקה. איכותו הייחודית של עץ הטיק מבטיחה עמידות לאורך זמן.

יתרונות נוספים שלן הם השומנים הטבעיים שלו המאפשרים לכל דק מסוגו, עמידות גבוהה וכן הרחקת  מזיקים.  הוא מתאים  לכל סביבה ואקלים, ומאוד מתאים גם למזג האוויר הישראלי החם.
והוא דורש פחות תחזוקה מעצים אחרים שדורשים שימון בשמן מיוחד לעצים באופן תדיר יותר.

מחסני עצים מומחים לדקים

במחסן העצים, תמצאו מגוון של עצים המתאימים לשמש כדקים לגינה או לחצר.
כאשר אתם בונים דק בגינה, קיימים מגוון של שיקולים שונים ולתנאי סביבה שונים מתאימים סוגי עץ שונים.
צרו קשר עם המומחים לדקים וקבלו ייעוץ חינם.
למידע נוסף על יתרונות וחסרונות של סוגי הדקים השונים מלאו פרטים

תמונות של דקים מעץ טיק בורמזי

דק מעץ טיק בורמזי בגינה

דק עץ טיק בורמזי בגינה

דק מעץ טיק בורמזי על סירה

דק על ספינה מעץ טיק בורמזי

ריצפת דק עץ טיק בורמזי
דק מטיק בורמזי

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close