שבת, אפריל 20 2024
כתבות אחרונות
כללי

לוח נייד גם בבית

במשרדים רבים אנחנו פוגשים לוח נייד, בעיקר במשרדים קטנים בהם יש מגבלה של מקום והעובדים צריכים להשתמש בו לפי התור, הם יכולים להעביר אותו בקלות ממשרד אחד למשרד אחר, הם קלי משקל ומאוד נוחים לשימוש.

אז עולה השאלה למה אנשים שיש להם משרד בבית, לא משתמשים גם כן בלוחות ניידים? זה חוסך לך בשימוש רב בנייר ובהדפסות, אתה יכול לרשום את הרעיונות שלך, את התכנון השבועי שלך או רשימת משימות וכך זה יהיה מול עיניך כל הזמן. מחקרים מראים כי אם רשימת המשימות שעלינו לבצע היא גלויה מול עינינו, האחוזים קטנים מלפספס משהו ממנה ומרבית המשימות אף נעשות אפילו מוקדם יותר מתאריך או שעת היעד שהגדרנו לעצמנו.

לוחות ניידים מגיעים במידות שונות ניתן להשיג שימושים שונים לכל לוח נייד. ישנם לדוגמה, לוח מחיק נייד, לוח זכוכית מחיק נייד או לוח מחיק מגנטי נייד. ישנם כמובן עוד שימושים ללוח נייד כמו מעמד תצוגה ופליפ צ'ארט שזה בעצם מקבץ דפים שניתן לתלות אותם על גבי המעמד ולהעביר את הדפים בפליפ לאחור כדי להמשיך בדף הבא, ממש כמו בלוק נייר רק בגדול.

ברגע שתכניסו לוח מחיק למשרד, אתם לא תבינו איך עבדתם לפני כן בלעדיו. השימוש בו נוח, יעיל ואתם לא צריכים הרבה מקום לפנות עבורו. תוכלו גם לבחור את גודל הלוח שכן הוא מגיע במידות שונות. ישנם לוחות ניידים שניתן גם לקפל אותם כך שאם אין הרבה מקום פנוי במשרד הביתי שלכם, אתם יכולים להוציא אותו בכל פעם שאתם צריכים להשתמש בו ולאחר מכן לשים אותו מאחורי הדלת.

לא רק אתם תיהנו מהשימוש בלוח נייד, אם יש לכם ילדים בבית כבר בוודאי הבחנתם, כי ילדים תמיד רוצים לחכות את המבוגרים. אם ילדכם יראה אתכם כותבים על גבי לוח מחיק נייד, הוא או היא ירצו גם כן להשתמש בו. מכיוון שהוא קל משקל, ונוח להעביר מחדר לחדר גם ילדכם יוכלו ללמוד עם הלוח בין אם בעצמם ובין עם קבוצת חברים מהכיתה.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close