יום שישי, אפריל 19 2024
כתבות אחרונות
ציוד למצגות והדרכות

לוח פליפ צ'ארט מחיק מגנטי

כל עסק הכולל עובדים והנהלה צריך לפתח דרכים להעברת מסרים ואופני עבודה – באופן שיהיה קליל, ברור, נהיר ופשוט לביצוע.
לוח פליפ צ'ארט מחיק מגנטי הוא דרך אחת מצוינת לעשות את זה.
על מה מדובר?
אם תסקרו את רשת האינטרנט, תגלו שישנן חברות רבות העוסקות בשיווק ובמכירה של לוחות מחיקים, זאת כיוון שמדובר במוצר מבוקש.
עם זאת, לא כל המוצרים העסקיים (כדוגמת לוח מגנטי מחיק) הם בהכרח באיכות מספיקה המאפשרת עבודה איכותית ולאורך זמן. רצוי לבצע סקירה של המוצר הרצוי, לבדוק את המאפיינים שלו, להבין מאילו חומרים הוא עשוי ולבסוף לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר לגבי המוצר הטוב ביותר עבור העסק שלכם.

במאמר זה נסקור את אחד מהלוחות המחיקים המועדפים עלינו: לוח פליפ צ'ארט זכוכית לבנה מחוסמת 4 מ"מ. זהו לוח פליפ צ'ארט באיכות גבוהה המשמש גם בתור לוח זכוכית מחיק העשוי זכוכית לבנה מחוסמת.
מדובר בלוח עליו אפשר לרשום עם מבחר גדול של טושים מחיקים.
הלוח מיוצר בשיטות מודרניות המאפשרות עובי דק במיוחד של 4 מילימטר – מה שגם מסייע למראה מהודר יותר במשרד שלכם. המוצר שייך למשפחת הלוחות המחיקים עשויי הזכוכית, שהם בעלי מרקם בלתי גבשושי, חלק ונעים המאפשר כתיבה זורמת וחלקה. בנוסף, לוח פליפ צ'ארט מחיק מגנטי הנמכר אצלנו כולל גלגלים המאפשרים ניידות ונוחות.

איך לבחור את הלוח המחיק המגנטי המתאים ביותר?

ברור שכל עסק שונה מחברו והוא בעל צרכים שונים, אולם יש מספר עקרונות כללים שכדאי לכם ללמוד כדי לבחור מוצר המתאים יותר למשרד הספציפי שלכם.

שימו לב לפינות הלוח. לוח מחיק גדול באיכות נמוכה יהיה בעל פינות רגישות וחלשות הנוטות להישבר מהר או להתבלות לאחר תקופה קצרה בלבד של שימוש.
מה עושים?
דאגו לבחור לוח מחיק גדול שפינותיו עשויות פלסטיק מסיבי עמיד וכאלו המחוברות ישירות לתוך פרופיל האלומיניום בלא אפשרות להוציאן מהמסגרת. באופן זה הלוח ייוותר בלא פגע למשך שנים רבות.

קווי רשת עדינים על הלוח. לוח מחיק איכותי יכלול רישות עדין על-גבי הלוח – עבור מצב המאפשר כתיבה קלה, ישרה ומסודרת יותר, תוך שהצופים אינם יכולים להבחין באותם קווי רישות עדינים.

לוח פליפ צ'ארט איכותי למכירה

לוח פליפ צ'ארט

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close