יום שישי, מרץ 29 2024
כתבות אחרונות
מתנות

מתנות ליום האהבה לאישה

יום האהבה הוא יום להראות לאישה שלך שאתה אוהב אותה

אנו חיים בעולם מודרני עם מטלות רבות. אולם כאשר מגיע יום האהבה – אפשר לפנק את בת הזוג שלנו בלבצע חלק מהמטלות שהיא מבצעת בדרך כלל במקומה.
לבשל ארוחה, לקחת את הילדים לגן או לבית הספר, לנקות את הבית, או מטלות אחרות – כל זאת באופן שיגרום לאישה להרגיש חופשיה לעשות כל מה שהיא רוצה וללא דאגות, ומבלי שתעזור לבן זוגה לבצע את המטלות.

רעיון אחר הוא לצאת ליום בילוי זוגי רומנטי לשניכם – מה שכמובן ידרוש מכם להיעדר מהעבודה (אלא אם היום הזה נופל על יום חופש). מלבד זאת, אפשר לבחור מתנות ליום האהבה לאישה – מה שהיא ללא ספק תעריך עד מאוד.

מתנות ליום האהבה לאישה – רעיונות שווים במיוחד:

מי לא נהנה מפינוקים מצד בן הזוג השני? תוכלו לחשוב על אמבט קצף מפנק, קטורת, נרות ריחניים ושירים רומנטיים המתנגנים להם ברקע. שוקולד ובקבוק יין אדום רק יכולים להוסיף.

ומה עם משהו מתקדם יותר? חשבו על מסאז' עם שמן מסאז' מיוחד – אולי בטעם שוקולד או בטעם אחר שהאישה אוהבת. עסו את כל חלקי גופה של האישה וקחו את הזמן מבלי למהר. לא תתחרטו על כך.

מצגת רומנטית היא רעיון שדורש מעט ידע טכני בבניית מצגות, אולם לא בלתי אפשרי (ואם אין ברשותכם ידע כזה, תוכלו להיעזר בחברים, קולגות, בני משפחה או אפילו להשתמש בשירותיו של איש מקצוע בעל התמחות בבניית מצגות).
מה יהיה במצגת?
תמונות מהעבר – שלה ושלך מימי העבר, תמונות משותפות של שניכם מאירועים וטיולים שלכם ביחד.
אולי צילומים פשוטים מהבית עם זיכרונות נעימים. תוכלו לשלב גם קטעי וידיאו קצרים.

הלבשה תחתונה, כי אין מי שאינה אוהבת הלבשה תחתונה. רכוש פריטי הלבשה תחתונה שזוגתך עשויה לאהוב – ביריות, תכשיט חוטיני, שרשרת מותניים או תכשיט טבור. קישוט גוף הם נהדרים עבור כל אחת.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close