יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
מגזיןציוד משרדי

עונת האירועים החלה – 3 רעיונות בשביל מזכרות לאורחים

האורחים שלכם יהיו מרוצים

מזכרות לאורחים היא תשומת לב אישית וקטנה המוגשת בתום האירוע ולרוב ממתינה בסלסלות בסמוך ליציאה מהאולם או על גבי הצלחת של כל אורח. הודות לפתיחות הולכת וגוברת לאפשרויות שונות, ניתן להעניק מזכרות יוצאות דופן ומסקרנות.

טרנד תופס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות הוא מזכרות לאירועים שמקבל כל אורח בצאתו מהאירוע. חגיגת אירוע הוא ציון חשוב ומשמעותי בחיינו, על מנת שנוכל לתת לחוויות אלו את המשמעות הראויה, עבורנו ועבור האורחים המגיעים לאירוע אין דבר טוב יותר מהענקת מזכרת מהאירוע. כך יוכלו האורחים להיות שותפים להתרגשות וחלק מחוויות האירוע למשך זמן רב. מזכרת מאירוע  מעצימה את החוויה פי כמה והכי חשוב נצרבת בתודעה לזמן רב.

מבחר גדול של מזכרות:

המגוון והסוגים שניתן לבחור כמזכרת מאירועים הוא גדול מאד. החל מדברי מתיקה ממותגים עם תאריך ושמות החוגגים, דרך אריזות קטנות עם שוקולד וכלה במתנות שימושיות כמו פותחן עם הקדשה או מחזיק מפתחות. אז עם מבחר כזה גדול – איך בוחרים את המזכרת שתתאים לאירוע ולסגנון שלכם?

לאירוע בד"כ מוזמנים אנשים בעלי תכונות והעדפות שונות לכן חשוב מאד להקדיש מחשבה רבה לבחירת המתנה או המזכרת על מנת שתבחרנה מזכרות שימושיות עבור האורחים ויהיה להם שימוש בהן והם ישמחו לקבל ולשמור אותן.

התאמת מזכרות לאירוע:

השאלה הראשונה היא מה סוג והיקף האירוע? האם מדובר במזכרת לחתונה או ברית? ככל שתהיה התאמה בין סוג המזכרת לסוג האירוע כך תוכלו להרשים עם מזכרת מיוחדת יותר. כמו כן צריך להבדיל בין אירוע עם כמות מצומצמת של אורחים כמו חינה, שבת חתן ברית לבין אירוע עם כמות המונית של אורחים כמו חתונה, בר מצווה וכו'. לאירוע עם כמות גדולה של אורחים בדרך כלל, הזוג מחליט לחלק מזכרת אחת- למשפחה בעוד שלאירועים עם כמות מצומצמת אפשרי לתת מזכרת לכל אורח.

מזכרות שימושיות:

אתם רוצים לבחור במזכרות שימושיות. אחרי הכל, אם הן לא תהיינה כאלה הן תמצאנה את עצמן מונחות על המדף בבתי האורחים שלכם, ובמקרים אחרים גם לשם הן לא תגענה. מכיוון שהמטרה העיקרית של המזכרות היא לאפשר לאורחים שלכם לזכור את האירוע שלכם – חשוב שאלה תהיינה מזכרות שאפשר לעשות בהן שימוש לטווח ארוך. לדוגמא מחזיקי מפתחות, דיסק און קי או עציצי תבלין.

עלויות:

מזכרות הן דבר חשוב אך חשוב עוד יותר שהן תהיינה במסגרת התקציב אותו הגדרתם מראש. תינן למצוא כיום מתנות ממותגות לאירועים משקל בודד אחד ועד עשרות שקלים. בין אם אלו מתנות קטנות או גדולות חשוב שתבחרו את המתאים ביותר עבורכם.

מתגו את המתנות:

אתם רוצים שהאורחים יזכרו את האירוע שלכם. לכן העניקו מתנות ממותגות. לדוגמא תוכלו להעניק כוסות צ’ייסר חלקות שישמחו את האורחים, תוכלו לשמח אותם עוד יותר עם כוסות ממותגות בשמות שלכם, בתאריך האירוע או בברכה אישית מכם.

 

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close