יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
ציוד משרדי

שדרג לעובדים את מקום העבודה עם לוח מחיק למשרד

בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה ברכישת לוח מחיק למשרד בחברות וארגונים רבים. המעקב אחר פעילויות שותפות, עריכת טבלאות, רשימות וסיעור מוחות בישיבות, ועוד פעילויות משרדיות נוספות שניתן לבצע על גבי לוח מחיק למשרד שמקל על עבודתם של עובדי החברה.

לפני שנים רבות עבדתי בחברת בניה מפורסמת, הם היו ועדין הטובים ביותר מבין חברות הבנייה בארץ, מוכרים כחברה מתקדמת המשלבת בתוכה כלים טכנולוגיים רבים ואופיינה כ"חברת ההיי טק של ענף הבנייה". אז נכון שהחברה הכניסה תוכנות מעולות ויקרות עבורנו העובדים בהם נוכל לעבוד להשתמש ולעבוד בקלות, מהירות ובצורה המדויקת ביותר. ובכל זאת, ישנם דברים שאנחנו עדיין משתמשים למרות כל הקדמה הטכנולוגית.

אז, עבדנו באתר בנייה, בתוך מכולת משרדים שהייתה עוברת אתנו מאתר לאתר, על קיר המסדרון היה לנו לוח מחיק למשרד שעליו היינו רושמים את התקדמות שלבי הבנייה בכל בניין. המעקב היה על בסיס יום יומי, כשבוצע משהו בבניין יכולנו לעדכן באופן מידי וכך כל הצוות היה מודע להתקדמות הבניינים הכללית. זה עזר לנו רבות כשאחת הבנות ילדה באופן מפתיע טרם זמנה וללא חפיפה מוקדמת יכולנו לעקוב אחר המתרחש בבניינים שטיפלה ולהמשיך את התקדמותם מול הלקוחות, אחר יצא לחופשת מחלה לכמה ימים ואז יכולנו להמשיך את עבודתו וכן הלאה.

לוח מחיק למשרד הינו מאוד שימושי בעבודת צוות, כצוות גדול שעבר יחד, היינו לא רק צריכים לעקוב ולדעת מה קורה אצל השכן (תרתי משמע במקרה הזה) אלא היינו מקיימים ישיבות לשיפור מתמיד לחברה, מול הלקוחות ולעמוד ביעדי לוחות הזמנים. השימוש ב לוח שנה מחיק למשרד זהו פתרון נפלא לעמוד תחת הלחץ היום יומי ועדין לעקוב אחר לוחות הזמנים וכך לעמוד ביעדים.

במקרה של החברה בה עבדתי והסביבה בה התקנו את לוח מחיק למשרד, בתוך מכולה ניידת מספר פעמים בפרויקט, לא יכולנו להתקין במכולה לוח מחיק זכוכית למשרד מה שמאוד התאים למשרדים שלנו, אך במשרדי ההנהלה, הם הותקנו לראווה.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close