יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
מגזיןקידום אתרים בגוגל

קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני מאפשר למצות את פוטנציאל הרווחים שנמצא ברשת

קידום אורגני בגוגל – קידום אתרים אורגני מאפשר למצות את פוטנציאל הרווחים שנמצא ברשת. עבור כל מי שמעוניין לקדם תהליכי שיווק באינטרנט מדובר בכלי המרכזי ביותר לקידום העסק.

קידום אורגני שם דגש על יצירת תוכן איכותי, קישורים אמינים, חווית הגולש, וותק דומיין. קידום חכם הוא ללא ספק האפיק הרווחי והאפקטיבי ביותר שבו ניתן לפתח ולהרחיב את הפעילות של החברה או הארגון.

קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל היא טכניקת שיווק דיגיטלית אשר משמשת לקידום אתרים. לאחר שנבנה האתר בו מוצג המידע על פעילותכם והשירותים או המוצרים אותם אתם מציעים, יש לחשוב על דרך בה ניתן למשוך לקוחות פוטנציאלים. אפשרות אחת היא קידום את האתר באופן ממומן בערוצי שיווק דיגיטאלי, השיטה נקראת גם PPC. יש ביכולתה להביא לתוצאות טובות במינימום זמן, אולם לאחר שנגמר התקציב, האתר יעלם מתוצאות החיפוש בדף הראשון.

קידום אתרים אורגני, SEO, מתמקד באופטימיזציה, כתיבת תוכן ושיפור חווית המשתמש באתר, פעולות אלה מובילות לשיפור דירוג האתר בתוצאות האורגניות של גוגל, ובכך לחשיפה גבוהה יותר של האתר בפני לקוחות פוטנציאלים. קידום אורגני בעצם משווק את האתר באמצעות הפצת ופרסום מאמרים. מומלץ לשלב בין הקידום הממומן לארוגני כדי להגיע לתוצאה מקסימאלית.

מאמרים נוספים:

קידום אורגני בגוגל יכול להעלות את כמות הגולשים שנכנסים לאתר על ידי הפיכת האתר לסמכותי ואיכותי יותר. ככל שמיקום האתר הוא גבוה יותר בגוגל, כך מספר הרוכשים הפוטנציאלים שייכנסו אליו היא גדולה יותר. קידום אורגני דורש זמן, והשקעת מאמצים רבים עד שהאתר שלכם יזכה בדירוג גבוה ובתנועה מוגברת לאתר, לרוב נראה תוצאות בפרק זמן של בין שישה חודשים לשנה.

איך לעשות קידום אורגני בגוגל בצורה נכונה

תהליך הקידום מתחיל במחקר מילות מפתח, זה כולל הרכבת רשימה של עשרות או מאות ביטויים שחשוב להתמקד בהם, הדבר מאפשר יצירת אסטרטגיית קידום.

בנוסף לכך יש לתכנן את האופן שבו ניתן להגיע לקידום האפקטיבי ביותר, ליצור אסטרטגיה שמתייחסת לתעדוף העבודה על האתר, לחלוקת קישורים חיצוניים בצורה נכונה, ואופטימיזציה של העמודים והתוכן.

במסגרת מחקר מתחרים בודקים אילו אתרים מדורגים במקום הראשון כשמשתמשים בביטויים שבחרתם, כך תוכלו להבין אם יש לכם סיכוי להתמודד מול האתרים החזרים בתחרות על הביטויים.

מתוך התבוננות בגודל ותוכן האתרים, כמות הקישורים וכדומה, תוכלו ללמוד מה דרוש לכם כדי להצליח.

האופטימיזציה מתמקדת בשילוב מילות מפתח, כך שתהיה התאמה בין דפי האתר למנועי החיפוש, ברענון ושיפור התכנים, מבנה הדפים של האתר, ומהירותו של האתר.

חשוב לערוך עדכונים מדי כמה זמן כדי שהדף יישאר רלוונטי למילות המפתח. לתכנים חדשים ומקוריים ישנה חשיבות גדולה שתורמת לקידום האתר, התוכן צריך להיכתב בהתאם לביטויי הקידום שנבחרו.

במסגרת תהליך האופטימיזציה יש לעקוב אחר השינויים באמצעות דוחות מדוקדקים ומקצועיים על דירוג האתר בעקבות הקידום, תנועת הגולשים, וכן הלאה, הדבר עוזר לייעל את תהליך הקידום.

גורם נוסף שיש ביכולתו לקדם את האתר באופן משמעותי הוא קישורים חיצוניים טובים ומהימנים. מבחינת גוגל, ככל שיש לאתר קישורים והתייחסות מצב אתרים אחרים, כך הוא מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

ככל שהתר מקושר יותר, כך הוא מוערך בתור סמכותי יותר. זה אפקטיבי יותר כאשר מדובר באתרים ברי סמכא ורלוונטיים לתחום ולתוכן של האתר שלכם. הקישורים עוזרים לגוגל להבין מהו כוחו וקשריו העסקיים של האתר.

חווית המשתמש מורכבת מגורמים כמו נראות האתר, נוחות השימוש, מהירותו, זמן השהיה, יחסי ההמרה, ויכולת השימוש באתר בטלפון הנייד. רק כאשר מציעים חווית שימוש איכותית וראויה, האתר יכול לשגשג.

קידום אורגני הוא תהליך מורכב שדורש מיומנות, והבנה מעמיקה בתחום, מסיבה זו כדאי להיעזר בסיוע מקצועי שילווה אתכם לאורך הדרך.

קידום לא נכון יכול אף להזיק לאתר מאחר וגוגל קובעת מהו קידום אורגני לגיטימי וכאשר אתר לא עומד בסטנדרטים, הוא נענש ויורד מהמקומות הגבוהים של החיפוש אל עמודים נמוכים.

חשוב להקפיד להיעזר בחברת מקצועית וותיקה שתעמיד לרשותכם צוות מיומן שעבר הכשרה מקיפה ויודע איך להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מערכת לניהול תוכן

כמעט לכל אתר יש מערכת נלווית לניהול התוכן, שמאפשרת להעלות תכנים חדשים, לערוך ולשדרג את התוכן הקיים. המערכת הנוחה ביותר לשימוש היא וורדפרס, והיא מתאימה באופן מושלם לקידום אתרים אורגני.

המערכת מבוססת על קוד פתוח, דבר שמאפשר גמישות מקסימלית וטיפול קל ויעיל בעיצוב האתר, קידומו בתוצאות החיפוש והעדכון השוטף שלו. כמו כן מתאפשרת גישה לקבצי האתר ללא תלות בצוות הפיתוח, היא קלה לשדרוג ונושאת בחובה

באמצעות בניית אתרי וורדפרס אתם מבטיחים כי תוכלו בקלות להוסיף תוספים לוורדפרס והרחבות לאתר, למשל תוספים שמקטינים את גודל הקבצים וכך הופכים את האתר למהיר יותר לשימוש.

תוסף שימושי נוסף הוא תוסף הנגישות שהופך את האתר לנגיש ובכך מונע תביעות אפשריות בעתיד.

לוורדפרס יש תבניות שמאפשרות ליצור אתרים במגוון עיצובים, לרוב ללא פגיעה בממשק הנוח. אתרים שמבוססים על המערכת בנויים בצורה מסודרת ונכונה מבחינה היררכית, מה שמקל על גוגל בסריקת אתרי וורדפרס.

ניתן להתקין תוסף באמצעות המערכת שמשפר את היכולות שיש לכם לנהל ולעדכן את האתר. אתר שבנוי על מערכת זו יוכל להיטען בצורה מהירה יותר, בגלל שהקוד של וורדפרס לא שוקל הרבה.

קידום אתרים אורגני היא שיטה נהדרת לשיווק העסק שלכם, קידום נכון ואיכותי יכול לחולל שינוי של ממש ולשדרג את הפעילות, עם הזמן לתרום ליצירת מותג מהימן שיש לו כוח ברשת.

בימינו ישנו משקל רב על הנוכחות הדיגיטאלית של העסקים, בייחוד בגרסת מובייל, שמאפשרת גישה נוחה ומהירה, כאשר יוצרים חווית שימוש נעימה ונוחה, הדבר מושך לקוחות, ללא צורך בשיווק אינטנסיבי.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close